I. Definicje
Sprzedający – TOMASZ CZECHOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "A I T", z siedzibą w Przebieczanach 580, 32-020 Przebieczany, posługujący się numerem NIP: 6790172967, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki; Numer REGON 350580466.
Zamawiający – osoba (Klient) składająca Zamówienie w Sklepie Internetowym i strona Umowy sprzedaży w przypadku jej zawarcia.
Sklep Internetowy – teleinformatyczna platforma sprzedażowa dostępna pod adresem https://pakabhp.pl, za pośrednictwem której Zamawiający może zakupić od Sprzedającego Towary.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.).
Towary – rzeczy ruchome, prezentowane w Sklepie Internetowym, mogące być przedmiotem Umowy Sprzedaży.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Zamawiającym w zakresie Towarów wskazanych w Zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszyk – element Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient precyzuje szczegóły Zamówienia, takie jak: ilość Towarów, rozmiar i kolor Towaru, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności itp.
Formularz Rejestracji – usługa dostępna na stronie Sklepu Internetowego, za pomocą której Klient, podając swoje dane osobowe, tworzy konto użytkownika, przy użyciu którego może dokonywać w Sklepie Internetowym Paka BHP zakupu Towarów.
Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie Sklepu Internetowego, za pomocą której Klient nieposiadający konta użytkownika może dokonać w Sklepie Internetowym zakupu Towarów.
Sklep Stacjonarny Paka BHP – tradycyjny punkt sprzedaży detalicznej zlokalizowany w centrum handlowym lub innym miejscu.
II. Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy Paka BHP prowadzony jest przez Sprzedającego, właścicielem marki Paka BHP jest firma AiT Tomasz Czechowski.
- Każdy Klient ma w każdej chwili dostęp do Regulaminu poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego.
- Składając Zamówienie, Klient jednocześnie oświadcza i potwierdza, że zapoznał się i zaakceptował niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług naszego Sklepu Internetowego.
- Oprócz wskazania rodzaju i liczby rzeczy oraz wyboru formy płatności i dostawy, Zamówienie musi zawierać następujące dane:
- nazwiska i imiona
- numer telefonu
- adres poczty elektronicznej e-mail
- adres zamieszkania lub pobytu
- adres do wysyłki
- Numer Identyfikacji Podatkowej (jeżeli dotyczy)
- Wszystkie informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego Paka BHP, odnoszące się do Towarów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Zdjęcia Towarów umieszczane są na stronie Sklepu Internetowego w celach przykładowych i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
- Klienci mają możliwość zakupu Towarów w Sklepie Internetowym Paka BHP niezależnie od tego, czy dokonali Rejestracji poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji i założenie profilu.
- Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia jest: podanie dokładnych i prawdziwych danych adresowych przez Klienta wskazanych w Formularzu Zamówienia lub Formularzu Rejestracji, a także wskazanie numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym możliwy będzie kontakt z Klientem ze strony Sprzedającego.
- Informacje podane w Formularzu Rejestracji oraz w Formularzu Zamówień powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, co dotyczy w szczególności danych osobowych Klienta, Sprzedający nie ma obowiązku realizowania Zamówienia. Zakazane jest przekazywanie lub udostępnianie przez Klienta treści sprzecznych z prawem lub naruszających prawa osób trzecich.
- Sprzedawca nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność. Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do Zamówienia.
- Sprzedający podejmuje niezbędne środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych przez Klienta podczas rejestracji oraz podczas składania Zamówień. (Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez Zamawiającego określono w rozdziale X. Dane osobowe.)
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób niepowodujący zakłóceń w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań mających na celu wejście w posiadanie informacji niejawnych, będących w posiadaniu Sprzedającego;
- korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami.
- Sprzedający może pozbawić Klienta prawa korzystania ze Sklepu Internetowego w przypadku podania nieprawdziwych danych w Formularzu Rejestracji lub Formularzu Zamówień lub w przypadku stwierdzenia naruszenia obowiązków, o których mowa w ust. 12 powyżej. Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania z usług Sklepu Internetowego, nie może dokonać ponownej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedającego.
III. Składanie Zamówień i zawarcie Umowy Sprzedaży
- W celu dokonania zakupu Towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym Paka BHP należy złożyć Zamówienie.
- Zamówienie można złożyć na stronie Sklepu Internetowego Paka BHP (za pośrednictwem Formularza Zamówień lub Formularza Rejestracji), telefonicznie pod numerem: Agnieszka: 668 12 77 33, jak i e-mailowo na adres: [email protected].
- Zamówienia składane na stronie Sklepu Internetowego Paka BHP przyjmowane są przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Jedynie Zamówienia składane telefonicznie i pocztą elektroniczną przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7.00 – 16.00. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Klient złożył Zamówienie.
- W celu złożenia Zamówienia przez Sklep Internetowy Klient powinien podjąć następujące kroki:
- dodać Towar do Koszyka,
- wypełnić Formularz Zamówienia, podając wymagane dane do wysyłki, dane do faktury oraz wybierając formę płatności,
- zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego postanowienia,
- potwierdzić Zamówienie.
- Złożenie Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta, wyrażające wolę zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedającym. Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.
- Zamówienia przyjęte do realizacji będą realizowane według kolejności ich wpłynięcia.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
- Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Umowa Sprzedaży zawierana jest na czas oznaczony – do momentu realizacji Zamówienia, czyli jego dostarczenia zgodnie z adresem dostawy lub w innym miejscu wskazanym przez Klienta, chyba że Klient odstąpi od umowy przed realizacją Zamówienia.
IV. Płatności
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest AutoPay S.A.
Dostępne karty płatnicze, którymi można realizować płatność: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
W przypadku zwrotu płatności sprzedawca dokona takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
V. Składanie reklamacji
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty otrzymania towaru.
Reklamacje ilościowe dostarczonego towaru przyjmujemy do 24 godzin od odbioru paczki.
W celu złożenia reklamacji wypełnij formularz/druk reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu (numeru produktu) i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
P.P.U.H. AiT Tomasz Czechowski
Przebieczany 580
32-020 Wieliczka
VI. Prawo do odstąpienia od umowy Sprzedaży - Zwrot towarów
-
Klient ma prawo zwrotu Towaru zakupionego w Sklepie Internetowym AiT (odstąpienia od Umowy Sprzedaży) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru.
-
Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Klienta poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na adres: P.P.U.H. "AiT" Tomasz Czechowski Przebieczany 580, 32-020 Przebieczany, oraz odesłanie Towaru wraz z dowodem zakupu.
-
Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać komplet metek. Towar używany, zniszczony lub niepełnowartościowy (niekompletny) zostanie odesłany na koszt Klienta.
-
Przy rezygnacji z Towaru pieniądze zwrócone zostaną Klientowi przelewem na podany w oświadczeniu rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14dni.
-
Koszty odesłania zwracanego Towaru pokrywa Klient.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
7. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu Towaru na koszt Sprzedającego. W przypadku przesłania przesyłki na koszt odbiorcy, cena podlegająca zwrotowi na rzecz Klienta, zostanie pomniejszona o zapłacone przez Sprzedającego koszty dostarczenia zwrotu.
8. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, tj. niekompletnego.
9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Zamawiającego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
10. Nie przyjmujemy zwrotów Towarów z zamówień indywidualnych – szytych na miarę, skracanych i przerabianych.